Ajankohtaista seurakuntayhtymästä

Täällä voit lukea Naantalin seurakuntayhtymän julkaisemia uutisia. Yhtymämme seurakunnat julkaisevat omaa toimintaansa koskevia uutisia omilla verkkosivuillaan.

Seurakuntien uutisiin pääset seuraavista linkeistä: MerimaskuLinkki avautuu uudessa välilehdessä, NaantaliLinkki avautuu uudessa välilehdessä, RymättyläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seurakuntayhtymä muodostaa uutta strategiaa

Naantalin seurakuntayhtymän strategialuonnos on valmis

Naantalin seurakuntayhtymä on saanut strategialuonnoksen siihen vaiheeseen, että seurakuntalaiset pääsevät sitä kommentoimaan.

Lue strategialuonnos tästä linkistä.

Voit jättää kommenttisi palautelomakkeen kautta tästä linkistä

Strategialuonnoksen tiimoilta järjestetään myös Tulevaisuuden seurakunta -keskustelutilaisuudet.

Tervetuloa kaikille avoimiin Tulevaisuuden seurakunta -keskustelutilaisuuksiin

-ti 9.4. klo 18 Naantalin kirkossa

-ke 10.4. klo 18 Merimaskun seurakuntakodissa

-to 11.4. klo 18 Rymättylän seurakuntakodissa.

Kaikissa keskusteluilloissa teemat ovat samat: seurakuntayhtymän strategialuonnos, seurakuntayhtymän taloustilanne ja tulevaisuuden haasteet sekä rovastikunnan seurakuntarakennetta koskeva Rova2030-prosessi.

Mukana illoissa ovat mm. paikallisen seurakunnan kirkkoherra ja luottamushenkilöitä, yhteisen kirkkovaltuuston puheenjohtaja Jari Paasikivi, seurakuntayhtymän talousjohtaja Ilkka Ketonen ja yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja Jani Kairavuo.

Tue Mar 26 13:09:00 EET 2024