vaalislogan

Seurakuntavaalit 2022

Rymättylän seurakunnan vaalitulokset ovat nyt selvillä ja julkaistu. Näet ne tässä alla.

Kiitämme kauniisti kaikkia äänestäjiä, ehdokkaita, vaalityöhön osallistuneita ja kuluvan valtuustokauden luottamushenkilöitä.

Onnittelemme uudelle nelivuotiskaudelle valittuja luottamushenkilöitä ja toivotamme uudet luottamushenkilöt lämpimästi tervetulleiksi yhteisöömme. Toivotamme viisautta ja rohkeutta päätöksen tekoon. Tehdään yhdessä seurakunnastamme entistä ehompi!

Näin äänestät

Valtuusto valkoinen, seurakuntaneuvosto oranssi

Kahden vaalin järjestelmässä yhteisen kirkkovaltuuston ehdokasta ja seurakuntaneuvoston ehdokasta äänestetään erillisillä lipuilla. Ehdokas voi olla ehdolla molemmissa vaaleissa tai vain toisessa. Äänestystilanne vaatiikin siis äänestäjältä tarkkuutta, että oikea numero tulee varmasti kirjoitettua oikean väriseen äänestyslippuun: valtuuston lippu on valkoinen, seurakuntaneuvoston oranssi.

Ehdokasta seurakuntaneuvostoon äänestetään oranssilla lipulla
Ehdokasta yhteiseen kirkkovaltuustoon äänestetään valkoisella lipulla

Tulokset