Ajankohtaista seurakuntayhtymästä

Täällä voit lukea Naantalin seurakuntayhtymän julkaisemia uutisia. Yhtymämme seurakunnat julkaisevat omaa toimintaansa koskevia uutisia omilla verkkosivuillaan.

Seurakuntien uutisiin pääset seuraavista linkeistä: MerimaskuLinkki avautuu uudessa välilehdessä, NaantaliLinkki avautuu uudessa välilehdessä, RymättyläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Avustamme Ukrainaa

Naantalin seurakuntayhtymän yhteinen kirkkoneuvosto on torstaina 17.3. pidetyssä kokouksessa päättänyt, että Naantalin alueen seurakunnat (Merimasku, Naantali ja Rymättylä)/seurakuntayhtymä tukevat Ukrainaa yhä syvenevässä humanitäärisessä kriisissä ja lahjoittavat 15.000 euroa Kirkon Ulkomaanavun kautta sodan uhrien auttamiseen.

Yhteinen kirkkoneuvosto on Merimaskun, Naantalin ja Rymättylän seurakuntien muodostaman seurakuntayhtymän yhteinen päättävä elin.

2022-03-18 13:14:00.0